alparslan12 mlsmrtgl onun doğumdan sonraki izinle bı ilgisi var mı canım bide onun da normal rapor gibi parasını alıyon mu
mlsmrtgl alparslan12 benim normal maaşım yatıyor SGK dan ekstra bir para almıyorum . Doğumdan sonra ki izinle de ilgisi yok .
_Mrv_ alparslan12 normal rapor gibi parasını alırsın, gebelik raporunu etkilemez fakat covid için heyet raporu vermiyorlar ancak tek hekim 10günlük olanlardan alabilirsin, sağlık ocakları çok yardımcı oluyor.