Tugce321 tanıdığım orda doğum yaptı bebek küvezde kalmak zorunda kaldı hiç biri ilgilenmedi bebeğin ilaç saati vardı onlar gecikmiş hep, doğum zaten faciaymış. Burda okuduk yine bi medar da çocuğu kolundan çekmişler çocuğun kolu sakat kalmış, bi kaç bir şey daha vardı, ve hatta bende medar da ameliyat oldum ayağımdan, inanır mısınız ameliyatın yarısında uyandım. Normalde tamamen bayılttılar tabiki acı hissetmedim ama uyanmakta istemezdim ameliyatın ortasında. Aşırı donmuştum ameliyathanede, falan filan.