GizemSckn Bi sene önce gitmiştim cnm o zaman Mersin dışındaydım buraya gelince devamlı gidicektim…şimdi şükür Mersine yerleştim haftaya başlicam gitmeye Çok hoşuma gidiyo konuşması ilgisi , zaten bi doktor gibi yanaşmıyo, abla gibi konuşasın geliyo 😅
Nur1903 Ben Arzu hanıma gidiyorum o kadar memnunum ki, gerçekten her doktor gibi resmî değil hastaya yaklaşımı, daha çok abla kardeş ilişkisi kuruyor 😻 İyi ki onunla çıktık bu yola, çok çok memnunum 🙈 İlgisi, Güleryüzü, bilgisi harika 🦋
momteacher Nur1903 canım özel mauyenesi var galiba Arzu hanımın? Tahliller için falan ne yapıyorsun? Bi hastaneye falanmı yönlendiriyor? Bide muayene ücreti kaç ₺ acaba?
Nur1903 momteacher muayene ücreti 15 günde bir şeklinde 200 TL amw bir dolu bir boş ödüyorum. Bir randevuda ödeme yaptıysam 15 gün sonraki kontrolümde ücret ödemiyorum. Kan tahlilleri ve diğer testler kendi anlaşmalı oldukları laboratuvarlarına gönderiliyor biz herhangi bir işlem yapmıyor muaynehanesinde veriyoruz kanı gerisini onlar hallediyor onun ücretini ödüyoruz sadece. Ben çok memnunum kısacası hastaneye göre bir tık pahalı olsa da ilgisine başarısına değer 🌸
GizemSckn Nur1903 Selam cnm , yazalı çok olmuş ama dikkatimi çekti 😊 bende Arzu hanıma devam ediyorum ama kendi muayenehanesinde kan aldığını görmedim, şehir hastanesine göndermişti beni…öyle bi uygulama mı yapıyor ?
supermom-_ Daha önce yengemin doktoruydu çok da memnun kaldı şimdi bende ona gidicem inşallah gerçekten kaliteli bir doktor ilk randevumuzu aldık bakalım umarım her şey güzel olur 😍
Nur1903 GizemSckn rutin kan testlerini ben orada yaptırıyorum, hemşiresi Hazal hanım çok kez kan aldı yani benden troitlerime vs orada baktırdım hep 🌸 belki diğer testler için şehir hastanesine gönderiyordur 🤷🏼♀️
GizemSckn Nur1903 olabilir cnım çok sağol yazdığın için 😊 peki muayene ücreti dışında ücret ödedin mi