Msltms tam kan sayımı troit, şeker, HIV testleri, idrar testi yapılıyor. Kaydınızı oluşturup belli aralıklarla çağırıyorlar. 20 hafta gibi tetanoz için çağırıyorlar. Kilo ve tansiyon ölçüyorlar. Belirli bir haftadan sonra bebeğin kalp atışını dinletiyorlar gittiğinde. Muhakkak gidip kaydını oluştur sağlık ocağına zaten artık tek tek alıyorlar sağlık ocağına koronadan dolayı. Kaydını oluşturunca acil yaptırman gereken testler olduğunda sağlık ocağına randevusuz gidip gebeyim diyip hemen yaptırabiliyorsun senin içinde rahatlık olur.