Esrazeynepsare Gelişim geriliğimiz vardı bilen biliyordur 4 haftaydı, bugün kontrole gittim bu süre 2 haftyaa düşmüş ve çok şükür ki bbeeğim az da olsa kilo almış🤲 ama hala geri tabi. Sizce doğuma kadar kaç olu rve az mı bu kilo sizce?
CgdmZtrk Esrazeynepsare canım kilosu çok iyi bence. Doğuma 3 kilo olur o da ideal. Hiç stres olma. Bizimde çok kilolu doktor daha kilo almasın dedi ama nasıl kilo almayacak bilmiyorum herşey yasak. Aşırı kilo da iyi değil 3 kilo iyidir
Anne23 Esrazeynepsare 37+2 de 2800 dü ve doktorum gayet iyi oldugunu söyledi. Her hafta 200 gr alır zaten dedi. Ve normal dogum istiyosan cok kilo almaması daha iyi daha kolay dogurursun dedi. Bence kilosu gayet iyi yani canım hiçç kafana takma sağlıklı beslen yeter ☺️
Esrazeynepsare Anne23 bana doktorum 2 hafta geri dedi canım yinede çok şükür önceden 4 haftaydı gerilik, çok kiloda gözüm yok canım 3 kilo olsun yeter valla