Mhtpctn Kızlar 15.haftaya gırdım ama sankı 9 ay gecmıcekmıs gibi gelıyor dusununce sizede öyle oluyo mu
Eliftmzkrkmz Mhtpctn 3 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu zaman nasıl geçcek diyodum 34 oldum nasıl geçti anlamadım valla 🙈
Sude_uzum01 Mom9272 Doğumdan sonra geçecek mi acaba onu düşünür oldum psikolojim bozuldu artık 🤷🏻♀️😂🤭
M_N_R Mhtpctn 8 haftalikken hamile oldgmu ogrendim.Daha cook var dedim.Wimdi 26+6yim😇zaman nasil gecti anlamadim bile.🙃Yeni yeni oyle oluyo bawka hic bi wey duwunemiyo insan.Ama biraz gecince normal hayatina geri donuyosun.Bawka weyler duwunuyosun yapoyosun.Zaman su gibi akip geciyo🤗
Cucu2015 Mhtpctn evet öyle geliyor. 26. haftadayım. 2. gebeliğim. Sabırsızlık diz boyu. Çok güzel bir geri sayım. Gebeliğin sonlarında da bitiyor diye üzülüyor insan. Karmakarışık duygular
Mineee123 Ben de 15 haftadayım aynı his aynı duyguyu hissediyorum ve kızlar hamilelik psikolojik olarak beni çok yıprsttı kocama sarıp duruyorum neden böyle demedin neden böyle yapmadın yoruluyorum onu da yoruyorum
tugce67-67 Mineee123 ilk aylarda öyle oluyor canım hormonlardan dolayı sürekli eşlere sarılıyor.sonrasında anlıyorsunki saçma sapan şeylere trip atmışssın😂ben hatta farkına varıyordum azarlamasın diye hamileyim ben diyip geçiyordum karşıya😂
Caglanuroney Mhtpctn bende 4 haftalıkken öğrendim şuan 12 haftaligim bana da hiç gecmiyomus gibi geliyo zaman 😂
Gldn7 Mhtpctn öyle vlla insab kavusmak istiyo hemen helede ilk cocuksa dört gözle bkliyp insan evde tksin ugrasın yok dogsun onunla vakit gecireyim diyosun rabbim kavustursun inşallah hayırlısıyla evlatlarımıza🙏🤲😍
_mucizem_ Mhtpctn 4 haftalıkken öğrendim ben de hamileliğimi hep geçmiyor dedim şu an 34+4 deyim arkaya dönüp baktığımda testi yaptığım gün doktora ilk gittiğim gün sanki dün gibi.. zaman su gibi akıyor anı anında yaşayıp tadını çıkarmak lazımmış.
tugce67-67 Mhtpctn ah o 8 ay geçiyorda son ay ve haftalar geçmiyor😂35+3 olduk artık bitse diyorum😂gerçi ben hamileliğimin en başından beri sen gibiydim her ağrım sızım olduğunda artık doğurmak istiyorum diye ağlıyordum😂
SerraKr Mhtpctn doğurunca da ne kadar hızlı geçti ahhh ne kadar güzel heyecanlı zamanlarmış diyosun 😁😁