seray_35 siz sağlık ocağına gidin danışın burda doktor görünümlü bayanlarimzijn lafına bakmayın anne karnında korunmaya başlıyo bebeğiniz doğduktan sonra oluşabilecek sıkıntılarda korur . En basiti göbek bağı kesilirken azcık bi steril ortamdan kacinilsa bebek.tetenoz olur ve ölüme kadar gider .daha çok.olmadı haberde gördüm tetanoz yüzünden bebegin öldüğünü. Doktorlarimiz var en basiti internet var araştırın doktor demiyosa siz.sorun.bebek.sizin sonuçta. Burdakilerik lafiyla hareket etmeyin ki can bu tehlikeye atilvsk bisey degil