Yazgul canım gayet normal dert etme daha 6 haftan var bebekler hızlı geliyor. Hem bende ilkimde sezeryan oldum ısrarla normal diye bekledim açamadım suyumu patlattı dr açılsın diye olmadı saatlerce sancı çektim kendim bağırdım alın istemiyorum diye. Ama sonr amecbur kaldılar iyikide olmuşum alt tarafın yırtılmıyor dikişin olmuyor bazılarıjın kıçına kadar kesiyor doktor genişlemiyor kız gibi kalıyor. Sezeryan kötü bişey değil takılma ona. Doğum yaptım 10 gün sonra mekik çekmeye başladım