Kızlar son 3 aydır adetlerim düzenli. Düşük sonrası düzensizleşmişti.
Dün adetimin 16. günü kahverengi akıntı geldi. Akşama kırmızıya döndü. Bu sabah da görünce doktora gittim. Kistten olmuştur dedi. Ağrım falan hiç birşeyim yok.
Rahmim temizmiş. Yumurtalarımda varmış. Doktor o an pedime baktı. Temizdi. Eve geldim az önce. Bildiğiniz adet gibi kanamam var ve devam ediyor. Doktor bakıyor birşey yok. Hatta bugün ilişki olsun bile dedi. Adete dönerse 3. gün gel dedi.
Anlamadım. Başına gelen var mı?