Bence günümüz normal doğumu sezeryandan farklı değil zamanında ne çatı muayenesi vardı ne ultrasonda bebeğin baş geliş mi makat geliş mi takibi vardı ama annelerimiz hep normal doğurmuş ve dikişsiz.. fakat şimdi bunların hepsinin takibi yapılmasına rağmen dikişsiz doğum yaptım diyen bir kadın görmedim çevremde forumlarda da on kişiyi geçmedi dikişsiz doğumum oldu diyen.. her ikisinde de en az on gün dikiş zorluğu yaşanıyor o yüzden bence iki doğumda zorluk açısından pek farklı olmuyor.. o yüzden bence anne kendini nasıl rahat hissedecekse psikolojik olarak hangi doğum kendine travma yasatmayacaksa hangi doğumda o kutsal anın tadını cikarabilecekse onu seçmeli.. ne sadece normal doğum bizi kutsal ve mucizevi yapar nede sezeryan bizi eksik yapar. Biz her halükarda kutsal ve mucizeviyiz kadın olduğumuz için ♥️