Arkadaşlar 14+2yim 2 hafta önce gittiğimde doktorum ikili test yaptırıp 2-3 hafta sonra gelmemi söylemişti hem kesin cinsiyeti söylerim demişti. Bugün gittiğimde %90 erkek %100 demiyorum çünkü bazı kız bebeklerin klitorisi şişkin oluyor bu da erkek deyip yanilmamiza yol açıyor 1 hafta sonra yine bakarız dedi. Sorum şu %90 erkek olup da 17.haftada falan kız denilen oldu mu?