Merhabe bingöl özel hastanesinde doğum yapan arkadaşlar varsa yazabilir mi lütfen? Memnun kaldınız mı ? Sinan beye gidiyorum evet iyi biri ama çok yoğun olduğu için kontrole girmemle çıkmam bir oluyor sanki. Ebeleri nasıldır ilgili mi? Kafamda deli sorular 😂