Edcrfv doktorum bana 30.haftadan sonra ozellikle gunde 1 porsiyondan fazla meyve yeme dedi, yani bir elma bir muz gibi. Ve aksamlari degil gunduzleri yemem gerektigini soyledi. Sekerim yok sebebini de soylemedi 🤷🏻♀️ Ben doktorumu dinliyorum. Erken haftalarda sadece cok gaz sancisi yapiyodu.