Meraba kızlar tansiyonum gebeliğin başından beri yüksek ve bugün idrarda protein kaçağı cıktı tansiyon ilacını bir hafta takipten sonra gerekirse başlatacağını söyledi başına gelen tecrubesi olan var mı acaba ayriyeten kolestrolüm de yüksek ister istemez tedirgin oldum