mandalina 🌿3 cm açıklık olup ne kadar beklediniz? 🌿 Kafası aşağıda kanala yakın, ama tam yerleşmemiş. Kanala son anda mı giriyor bebek? 🌿Önerileriniz neler doğum başlaması için?
Gulsahcan80 mandalina mandalina ilk doğumumda çatı muayenesinde 3 cm denildi 3 gün sonra doğdu benimki canım
Gulsahcan80 mandalina hiç bir belirti yoktu 3 gün sonra su gelmeye başlayınca hastaneye yatış yapıldı hastanede sancı geldi brnim
mandalina Gulsahcan80 su az az benimde geliyor. Kanala yerleşmemiş tam. Uzun mu sürer acaba kafası yerleşmesi
Gulsahcan80 mandalina benim su sabah başladı akşam 5 gibi doktora gittim 9 da ancak sancı başladı canım su bitince sancı geldi sanırım
Gulsahcan80 mandalina 2.ye hamileyim evet. 1.gözümü korkuttu açıkçası henüz bilmiyorum ama sanırım epidural normal tercih edeceğim
SerraKr mandalina tabi ki de. Doğumdan sonra kuş gibisiniz ne ağrı ne sızı tek derdiniz bebeğinize bakmak 💓💓 bedeninize ve bebeğinize şans verin normal doğumu deneyin 🦋