Meryeminannesi1 Ümraniye eğitim araştırma hastanesinde Doğum yapan yada şuan kontrole giden var mı hangi doktordan memnunsunuz yazabilir misiniz ☺️
Merve005 Meryeminannesi1 2 3 kere kontrole gittim insan yerine koyan bir doktor henüz görmedim 😒 Önceki doktorları çok iyiymiş öyle diyorlar ama hepsi değişmiş hiç tavsiye etmem canım ama yine de sen bilirsin
Melek_dasdemir Meryeminannesi1 ilk normal dogumdu once perinatoji murat muhcu ya gittim bi sure edet tarihi ve ultrsan ayni degildi diye cok cok iyi bir dr sonra vuris girdi araya gitmedim pinar kavak gittik ilgili bir dr kotu diyen arkadaslar asistan dr cok ilgisiz onlara denk gelmistir