Ebru-isil 713 anca okuduklarım izlediklerim kadarıyla biliyordum ama ebe ve doktor yönlendiriyor.Sancı gelince nefesini tutup WC de gibi ıkınıyorsun sancı gidince nefes alıp veriyorsun 😊 Darısı size artık.
Yildizsevgi Mertarasinannesii 36+2 oldum bugun kontrolum vardi bebek kilosu 3 hersey normal 38. Haftada gel cati muayenesini yapalim ona gore konusuruz dedi bana da doktorum
Fatma8988 Mertarasinannesii bende 35 te yeni sordum ailem gelicek ona göre dedim. 37 de yapıcam dedi.. yani dogum hakkında hic komusmuyorlar sinir oluyorum bende. Sanki hergün doğuruyorz
AybarsMomy Mertarasinannesii benim doktorum çatı muayenesini 38de yapıyorum dedi muayeneden sonra kesin belli olur ama normal yapabilirsin diye düşünüyorum şimdilik herşey olması gerektiği gibi dedi. forumda okumuştum sancıyla hastaneye gittiğinde doğumda bile çatı muayenesi yapan doktor varmış.