NimM Benim gibi olan varmı acebaaa? Kanala girmio bebeğim açılma sadece 1 cm ve sezeryan olmak istemiorm … bekleyipte kanala inen varmı ?
NimM Mirammm benimde 1,5 cm açılmam var ama bebek kanalda değil dio o nası oluo açılma varsa… aceba açılma artarsa bebek inermi aşaa doğru yol açılırsa… bnm de kız gelmio defnem