Elcin12_87 canım bende serklajlıyım 24 haftada serklaj oldum ben ve benim 1 cm yakın açılmam ve rahim ağzı uzunluğum 13 mmdi şuan 28+2 yiz çok şükür bi sıkıntı yok istirahat etmeye özen göster yat iş yapma sakın nerdey1 aydır tuvalet haricinde kalkmıyordm doktorum daha yeni yeni yavaş yabaş kendimi yormadan yürüyebişceğimi söyledi gğnde 2.5 3litre su iç bol bol dua et allahın izniyle sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamnında kavuşuruz bebişleirmize burda serklajlı olup zamanında doguran çok kişi okudum gönlünü ferah tut sen tedbirini al yinede dediğim gibi dinlen iş yapıp kendini yorma