Bir süredir demir ilacı kullanmaya başladım. Sabah aç karna içiyorum. Bu sabah kalktığımda çok şiddetli karın ağrım vardı. Hala da var. Karnımın üst bölgelerinde sancı gibi geliyor. Sonra gidiyor. Ve ishal olmuşum. 20 dakikakada 3 kere tuvalete gittim. Midem de bulanıyor. Ilaçtan diye düşündüm ama bilmiyorum yine de. İlacın adı gyno ferro sanol. Kullanan var mı