Gd1992 Kızlar bugün boğazımda bir ağrı var öksürmeye de başladım ne kullanabilirim 14 haftalık hamileyim
Evita Gd1992 bana doktor zencefil çiğne boğazındaki iltihabı atar demişti. İşe yaradı. Ama çok acı tadı baştan söyliyim. Bir de tansiyonun düşükse yapma ya da yapsan da suyunu yutma tansiyon düşürüyor.
irva Gd1992 Geçmiş olsun.Ben ayva yaprağını kaynatıp içmiştim.Boğaza iyi geliyor öksürüğü de direk kesiyor.Ama sürekli içme.Ben bir kere içtim direk kesti öksürüğümü zaten.2 günde bir içebilirsin.