Elif1613 13 te erkek bebeğe benziyor dedi 16 da gittim sabah bana direk erkek bebek dedi ama sanki içimden emin değilmiş gibi gelince hocam ben öğleden sonra tekrar muayene olabilir miyim dedim evet gel dedi orada baktı uzunca orda da kız dedi kendimizi bir haftadır kızımız diye diye bi hal olduk dün bi sebepten ötürü gittim orda da oğlunuz sağlıklı diyince şok oldum