sinber Busra221 ben kızımda pek memnun kalmamıştım Nivea kullandım şimdi de Nivea düşünüyorum ama karar vermedim
Misssimsek Busra221 cevremdeki herkes mustela önerdi biraz pahalı geldi bana ama ilk bir kaç kullanmak.icin aldım. Bir şişe bitince başka markaya geçerim diye düşünüyorum.
Busra221 Misssimsek banada pahalı geldiği icin bu marka düşündüm fiyatı da uygun yoksa bende cok duydum mustelayı
Misssimsek Busra221 evet gerçekten pahalı. Bende çok düşündüm almayım diye ama eşim al.diyince de aldım. Ama bida almam.
sinber Busra221 johnsons pek temizlemiyor gibi geliyordu köpürmedik falan ve cildini kurutuyor gibiydi ben de niveaya geçtim memnun kaldım şimdi de nivea düşünüyorum kızımda hala Nivea saç vücut kullanıyoruz saçları uzun olmasına rağmen memnunuz