Merhaba anneler bir cogunuz biliyor ben 3 ay önce 38 haftalıkken oğlumu kaybettim karnımda kalbı durdu ve sezeryan dogum yaptım agustosta yenı bir gebelık düşünüyorum ben blr sey sormak istiyorum bu ay hazıranın 3 ü ve 5 inde benden yumurtlama akıntısı geldı yanı 2 kere catladı herlade yumurtam ve 7 hazıran da geri cekılme ile ilşki oldu biliyorum geri cekılme bir korunma yöntemi degil benım merak ettiğim yumurtlamadan yanı o akıntı geldıkten 2 gun sonra olan ilişkiden gebe kalma ihtimali var mı