Miragee Kızlar merhaba 9 haftalık hamileyim corasprin ve oskopar igne kullanıyorum fakat bel agrısı beni öldürecek aranızda bel agrısı yasayan ve çözümü bulan var mı
Almen Canım düşük tehdidin varsa bel ağrısı oluyor benimde 4 haftamdan beri düşük riskim vardı şuan 9+ 3 çok şükür düşük riskin kalktı bel ağrımda yok artık olmaması dileğiyle inşallah
Hayriye1410 Benimde düşük riskim var oksapar kullanıyorum 4000. 5+3 üz şu an. Bugün kontrole gidicem bakalım neler olacak. Bel ağrısı beni mahvetti kıvrandırıyor. Sıcak su torbası koyuyorum çok yaklaştırmayan belime biraz iyi geliyor sonra geri başlıyor ağrı 😥🥺