Surrender Kızlar oksuruyorum 22 haftalık hamileyim Ihlamur içebilir miyim Yeşil çay kategorisine girdiğinden tereddüt ettim
Didialp Surrender ben hastayken 2 bardak içiyordum,ama yinede doktorunuza danışabiliyorsanız danışın..geçmiş olsun🌸🙏🏻
Eternallove Surrender bende 21 haftalığım dün içtim, 20 haftalığa kadar birki çayı yasak diye biliyorum. Birde her şeyin fazlası zarar ayarında olduktan sonra neden sıkıntı olsunki
Misssimsek Surrender canım.oksuruk.icin ayva ve elma kaynatip ic ilk haftalar bende öksürük olmuştum onunla geçirdim. Icinede limon ve nane koy kaynarken. Balla karıştırıp ic.
Surrender Misssimsek elma kolayda ayva zor bulurum gibi canım İlk gebeliktede zatürre olmuştum Ondada sürekli elma kaynatıp içmiştim iyi gelmişti
Medihammm4220- Surrender bende aylardır geçmeyen bi boğaz ağrısı var ve her gün 1 bardak ıhlamur içiyorum
Surrender Kızlar her gebelikte tekrarlıyor , alerjik gibi bisek bu öksürük artık 5 gün oldu geçmiyor Bütün gece uyutmadı
Misssimsek Surrender elma gerçekten cok iyi geliyor. Evet bu mevsimde ayva zor ama kurutulmuş falan olabilir aktarkarda. Ben korkumdan birşey olur diye ihlamur yada başka bitki çayı ağzıma sürmedim. Günde 2 bardak içilebilir diyorlar ama yinede riske girmedim
Damlay Surrender ( doktorumun söylediği ) Günde iki bardak bile içebiliyorsunuz hiç bir problem yok. Ihlamur zararlı bir bitki çayı değil hatta hamilelikte içilebilen en güvenli çay. Gerçi ben yeşilçayda içiyorum 🙈
Surrender Misssimsek canım ben çok kötüyüm ama artık ya İnan nefes aldırmıyor . Bu sabah bir bardak ıhlamur içtim valla korka korka çünkü iyice çocuk da kapıda içerde oksurukten bir haftadır
Misssimsek Surrender doğrudur canım. Allah sifa versin inşallah. Hamilelikte hastalık.cok zor. 15 gün çektim bende o oksurugu. Birde vicdan azabı çekiyordum oksurdukce bebeği sıkıstırıyorum diye. Inşallah geciverir hemencik
Sjsjdkskaa Surrender her sabah kahvaltıda bir fincan limonlu ıhlamur içiyorum. Aşırıya kaçılmadığı sürece hiç bir sıkıntısı yok 🌟
Bahaargzd Surrender doktorumun verdiği listede günlük bir bardan ıhlamur vardı. Sen yine bir doktoruna sor istersen