Merve6046 Fatosyener6 doktorum banada cok iyi kilosu dedi ama doguma kadar dahada alirsa nsil olcak bilmiyorum
ozgeoz26 Merhaba benimde dün kontrolüm vardı 28+4 tük aslında ama 30+2 önde gidiyor gelişimi iyi dedi 1459 gram çıktı. İri bebek mi doktoru farklı bir yorum yapan oldu mu