Aslimutlu 34+2 yim doktor bebek 2.600 dedi gelişimide tamamlamıs normsl istiyosan bu iki hafta içinde her an gelebilir dedi eger olmazsa iki hafta sonra tekrar konusucaz sizce erkenmi ?
[silindi] Aslimutlu gelişimini tamamlamış diyor inşallah olmaz da bu hafta gelir dememiş zaten 2 hafta sonra gelir demiş bence kafanıza takmayın. Öyle erken doğum riskiniz olsa doktorunuz söylerdi zaten
DidemYldrm Aslimutlu rabbim hayırlısı ile kucağına almaya nasip etsin canım ama şu anda da gelse ciğerleri gelişimini tamamlamış maşallah kilosu da yerinden bir sorun ya da sıkıntı olmaz Allah’ın izni ile