May18 gerekli görmeyen genetik doktorum canım henüz kadın doğuma gitmedik 19 haziran adet günüm hamile olma ihtimalim var adet olmazsam doktora gidecez coraspirin falan da kullanmadım test yeni belli olduğu için hamileysem eğer geç mi kaldım acaba? Bir de testleri yaptırabilmek için üç düşük oldu demiştik normalde bir düşüğüm oldu ona rağmen çok yüksek değil gerek duymuyorum dedi doktor şaşırdım danışacağım birkaç doktora