S.a kızlar benim bebeğim normalde 8+5 son adet günüme göre ben ilk baştaki doktoruma üç defa gittim kalp atışı duyulmadı İlk gittiğimde bebek 6+1 dedi küçük dedi yani 10 gün sonra gittim yani en son gittiğimde kalp atışı var ama duyamadım cihaz da sıkıntı var Bebek 6+5 le uyumlu deyince ben doktor değiştirdim dün Gittim ondoktorda bu çocuk 6+1 dedi kalp atışını duyamadı bi hareketlilik var ama bebeğin kalbide olabilir annenin nabzının yansıması da desi eşime bebek yüzde doksan ölmüş demiş pazartesi gününe tekrar gelin dedi eğer büyümezse kürtaj yapacakmış böyle bir durum yaşayan var mı