Aycan1990 Canım.bende 3 cüye sezeryan olucam ama sen böle düşünürsen hem kendini hem bebişini üzmüş olırsun kaderde ne varsa o yasanır rabbim hayırlısıyla dogum yapmak nasip edsin tabiki zor biliyorum ama sürekli bu sekilde endişeler getirme aklına korku getirmek sana var cevrendekilere zarar verir sakin bişekilde sabır cek hep rabbiyesiri oku bol bol ayetel kürsü oku Rabbim hayırlısıyla kurtarmak nasip.edsin 🤲🤲🤲