Eminelev Merhaba 3 aylik oldum ve doktorum oksapari biraktirdi. Elimde 5 kutu kadar mevcut ihtiyaci olan var mi? Ayrica 2 kutu da prolutex iğne ve crione jel mevcut elimde ihtiyaci olan iletisime gecebilir mi?
Mom9272 Eminelev ya dün bir tane bayan çok istıyordu hatta numarasını dahi yazıyordu admin silmek zorunda kalıyordu etiketleyeyim bulamadıysa aranızda konusursunuz 🤗 @Havvaakon
Kelebek1034 Eminelev Benimde 35.haftam bitti,Enox 6000 kullanıyorum ama oksapar 6000 de kullanabilirim.Hangi şehirdesiniz acaba?Kargoda bozulma gibi bi durum olur mu acaba iğnelerde fikri olan var mı malum sıcaklar 🙄
Alparslan2020 Eminelev oksapar 6000 liklere bende talibim enox ve hibora alerjim var kullanamıyorum daha önce 3 kaybımız var aynısını yaşamak istemiyoruz🙏🏻
Havvaakon Eminelev lütfen ulaşın bana lütfen faceden havva karayılan kongul yazın rica ediyorum ben daha 6 ay kullancam lütfen