Kızlar günaydın… 4 aylık hamileyim ve azıcık fazla iş yaptığım da bel ağrısından duramıyorum 🥺 biraz fazla ayakta kalsam o gece rahat bile uyuyamıyorum bel ağrısında.. birde tansiyonum düştüğün de nefes alıp vermem çok hızlanıyor.. bu kadar erken dönemde bel ağrısı normal mi 😞 kontrole gittiğimde doktoruma da danışacağım ama fikir alışverişi yapmak istedim.. kayınvalidem inanmıyor çok erken daha diyor, geçen eşimi aradı beni sordu eşimde beli ağrıyor uzandı biraz dedi, ee noldu sen birden eve gidince bel ağrısı mı tuttu dedi 😭