nevaMustafa benim adetime 5 gün vardı erken gebelik testi yaptım çıkmadı. Üzüldüm. Ama testi atmadım arkdşm baya bekle onlar geç çıkartabiliyo demişti. 45 dk snra. Okdar silik bir çizgiydiki telefon flaşıyla gördüm çizgiyi. Biraz daha bekledim yani yaklaşık 1,5 saat snra flaşsız görülüyodu ama çok değil. O gece hastaneye gittim değerim 25 çıktı daha 3 haftalıkmış. Yani hemen 10 dkda cıkcak diye beklemeyin. Arkdşm bana demese bende 10 dk bekler atardım.