Kızlar gece 02:00 da bel ağrısı başladı neyse saat 4 e kadar dayandım hastaneye gittik 3 cm açıklığın varmış bugün dogurursun dediler ne zamandan beri dua ediyorum artık dogurayim diye ama beni bı korku bı heyecan sardı kızlar dua edin ya valla bı durgunlastim insAllah ikimizde sağlıkla çıkarız🤲❤️