Krpnr Merhaba kızlar 32. Haftadayım ve bebeğim sürekli aşağıda, bazen baskı yapıyor hissediyorum. Belimin yanlarından aşağıya doğru ağrı oluyor bazen. Bunlar normal mi? 🙄🙄🙄
Busesrmz Krpnr gayet normal benimde öyle artık bebişlerimizin doğum pozisyonunu alma zamanı geldi kafası rahmime baskı yapıyor benimkide ayağıyla da kaburgalarımı tekmeliyor😂
Esfdnc Krpnr bende aynı canım ikizlerimden biri aşağıya kamp kurmuş vaziyette 😂😅resmen kendine rahat ortam yapmış 😂😅
Cigdemveminik Krpnr bnde 32+6 yım doktorm 32de bebeğn doğum pozisyonunu aldığını söyledi rahime baskı hissi bel ağrısı ve ayakta fazla durunca kask ağrısınn normal olduğunu söyledi
DilekBodurr Krpnr çok normal benimki kafasıyla bastırıyor bazen kasıklarıma ağrı giriyor bu yüzden anlık😊 33+5 iz biz de
Krpnr Esfdnc ahahah ya Çok Güzel duygular Rabb’im hepimize sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🤲♥️
Krpnr Ankakusu35 ya hissetmeye başladığımdan beri en fazla aşağıda duruyor. Başka yer yokmuş gibi kendini sıkıştırıyor hissi veriyor 😂😂
Oznayur Krpnr ben de 20 haftada aşağıda olduğunu öğrendim doktor ilaç verdi bir de dinlen dedi iş yapma dedi. Bakalım inşaallah bu haftalarda yukarı çıkıyordur 🙏🏻
Berra20 Krpnr bebekler bas asagi yatmayi cok severler dedi dr bana. Bizimkide hic gostermiyo kndini surekli tepetaklak yatiyo😊
Krpnr Berra20 Evet sanırım bebeğimde onlardan biri. Yemek yerken bile aşağıda duruyor masada tabağımı elime alıyorum, çünkü uzanırken masaya rahatsız oluyor hissediyorum. Ama kesinlikle yukarıya çıkmıyor 😂😂