Bende aşırı bir bel ağrısı oldu hatta hareketlerim kısılmıştı çok hafif de kaşık ağrısı oldu. doktor a gittim daha adetime 5-6 gün felan vardı.geç yumurtlamışım ultrasonla bakıp öyle dedi. 3-4 gün sonra bel ağrım geçti. Doktor adetten sonra gel dedi ama belki hamile bile olabilir sin bence dedi. Adet günü olmadım ertesi gün idrar da direkt çift çizgi çıktı.🙃