sinemayyildiz Kızlar 26+2 deyiz göbeğim çok tüylendi kılları agda yada epilasyon aletiyle alsam olur mu bir kere makineyle aldım ama yine de sesten rahatsız olur bebek diye bıraktım sizce alabilir miyim soğuk ağda bantlarıyla felan
Busra_122 sinemayyildiz bence bekle eger ağda vs şeyler yaparsan hep yapmak zorunda kalacaksın ama doğumdan sonra hemen dökülüyor ve bir daha çıkmıyor
DilanDag sinemayyildiz benimde aşırı derece tüylendi 24teyiz ama doğumdan sonra dökülüyor diyorlar ellemiyorum, birkere ellersem devamı gelecek biliyorum
Pamuuk sinemayyildiz ben hep onunda alıyorum epilasyon aleti sıkıntı olmz bence ilkde acıyor ama sonra alısyor vucut
RuzgarsMommy Alabiliyorsan al bantla kendin yapıştırıp cekiceksin. Bende epilasyon aletiyle aldim bikere göbek hassas ya acıdı biraz
RuzgarsMommy sinemayyildiz yok canım bebege bi zarari yok sen kendi canını cok yakma yeter sonra yağla karnını
Blackkcat sinemayyildiz kuzum bu 3.hamileliğim bu süreçte bende de kıllanma ya da tüylenme oluyor doğumdan sonra dökülüyor tabi çok rahatsız hissediyorsan genede sen bilirsin,makina ağda bantı farketmez