Annem-22 Arkadaşlar bebelac 1 kullanıpta tadına bakan var mı tadı pas gibi Demir gibi normal mi bu içeriği Demir destekli diye mi tadı böyle lütfen yardımcı olun
Selin17 Annem-22 canım uzmanlar o mamayı çok öneriyor.. tadı biz büyüklere öyle gelebilir ama çocuklara gayet normal geliyor🙏🏽