zlm08 Dserin1 bencede aynı belirtiler 3 gundur var canım ama bebek buyuduğu için baskı yapıyor olabilir dokdoruma soracağım
Edahmet29 Deriyy54 sancılar aynı sıklıkta giriyordu 5 dakikada bir ama ağrısı şiddeti çoğaldı öyle gittim hastaneye
Edahmet29 Deriyy54 doğurdum çok şükür yanımda uyuyor oğluşum 😂🥰 sağol canım Allah razı olsun merak etmişsin 🥰😂