Fadikfs Lohusa takımları uygun olan yok mu ya hep Pahalı geliyo baktıklarım ayıcıklı pijamamı götürcem bu gidişle 😄
Deriyy54 Fadikfs bende normal pijama takımı aldım onden dugmeli :) hiç o kadar para verilmez öyle çok güzelde değiller bence degmez yani :)
Eliftmzkrkmz Fadikfs gereksiz para.normal pijama takımı aldım 3 tane bide lcwdan gecelik aldım miss valla 👌🏼 Değmez para vermeye lohusa takımlarına
Wonderanne Fadikfs lohusakar öyle malesef bende sefa merveden büyük beden çiçekli bir pijama takımı aldım onu goturcem k.valodem lohusa takımı almış ama çok kilo aldım olmuyor üstüme doğumdan sonra hızlı kilo verirsem kullanırım anca
Mrv3dmr @Fadikfs Pentiden 2 pijama, 2 gecelik aldım. Tabi siz nasıl istiyorsunuz bilmiyorum ama benim aldıklarım günlük kullanabileceğim şeyler. Pembe geceliğin sabahlığını da aldım. Hastanede onu giyeceğim.
Aysu_CK Mrv3dmr Bende gördüm internet sitesinde.Kaç beden almak mantıklı olur ki acaba yani şuan 23 haftalık olduğum için kestiremiyorum hangi beden olur diye
3461 Aysu_CK Bende 27 haftalıgım normalde S si oldu ama ben M aldım ödem falan olur rahat olayım diye
Mrv3dmr Aysu_CK Benim hamilelikten önce bedenim s idi. Ama pijamalarda hep rahat olsun diye m alırdım. Şimdi Large aldım. Büyük olursada olsun rahat rahat giyerim diye düşündüm:)
Damlaustglu Fadikfs Bana lohusa takımları çok cafcaflı geldi. O yüzden 1 tane pijama takımı Penti den aldım 1 gecelik lcw den aldım düz sade. Tavsiye ederim yıkadım ütüledim gayet güzel fiyatlarida çok uygun.
Esfdnc Fadikfs aynen ben lohusa sepetinden aldım bir sürü para düğün ,nişan bebek doğum ürünleri pahalı zaten
3461 Aysu_CK Şubesinden al ben öyle yaptım bi tane vardı ben aldıgımda mağazayıda sömürmüşler resmen😒