AdaninAnnesi DidemYldrm bir de 24 te çağırdılar doktora bi sorayım ikinciye gerek yoksa yaptırmam bende
DidemYldrm AdaninAnnesi bu gün aradım tekrar dan doktorumu istersen yaptır istersen yaptırma dedi bende kararsız kaldım şu anda 😅
AdaninAnnesi Suheda yok canım ateş fln yok hep halsizlik var zaten bi haftaya geçmezse giderim doktora
Suheda AdaninAnnesi ateş yoksa sorun etme geçer cnm cok kullanma o kolunu bide 2.ye yapilinca aklinda bulunsun yapilinca hemen buz koyarsan hicc agrin olmuyor
Seyda123 Bende 21 haftada vuruldum sol kolumdan vurulmami istedim sagi kullandigim icin 1.gun hafif agri vardi 2. Ve3. Gun cok agrim oldu kolumu kipirdatamadim ama 4.gune gecti
Yesimmm93 AdaninAnnesi bnimde 6 gün oldu gecelerı uyuyamıyorum 😢 hemşireye sordum ilacın etkısı dedi ama dayanamıyrm