sebato kaçıncı haftadasınız? Ben ilk başlarda çok korkuyordum. Ama sonlara yaklaştıkta bi rahatlama geldi. Korku değil de heyecan oluyor arada. Bi de o kadar zorluk yaşadım ki fiziksel olarak bir yandan da doğumu hafifleme olarak görüyorum. Midem rahatlayacak, ağrılarım geçecek vs vs diye düşünüyorum