husmus4343 Merhaba arkadaşlar.İzmir de detaylı ultrasona nereye gitmeliyim.nerden memnun kaldınız.Ben İzmir dışından geleceğim bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim
gzmdnz35 husmus4343 ben Barış Büke ye gittim kesinlikle harika 🥰 tavsiye ederim netten de araştırabilirsin herkes çok memnun renkli fotosunu verdi ayrıca bir sürü resim çekip flaş verdi bir saat a dan z ye her şeye baktı 😍 500 TL idi ama tanıdık vasıtası ile gitmiştim ben daha az bi miktar verdim ❤️
Melisyasar husmus4343 baris büke gitmelisin cok memnum kaldim super bir doktor gttgimize degdi şükür.
SelinAli husmus4343 Cenk Gezere gitmiştim çok memnun kaldım detaylı inceliyor bebeğin bütün organlarını 500 TL ye bakmıştı 😊
Degisken Ücretsiz olarak da tepecik yapıyor ama ya 1–2 ay önceden gidip randevu alcan yada geceden gidip bekliycen ilk üç kişiyi alıyorlar. Çok zahmetli olduğu için ben ücretli çekildim. Koskoca izmir devlette detaylı ult .da geri kalmış..
Degisken husmus4343 evet 15 dakika kadar baktı boştu zaten ben gittiğimde mart başıydı virüs yoktu o dönem.bir sorun çıkmadı.