İyi geceler arkadaşlar bende çok şükür Doğum yaptım bu benim 2. Doğumum normalde 5 haziran Cuma günü kontrolüm vardı bana göre 39 hafta doktora göre ise 40 hafta olmuştum hastaneye gittim sabah ama randevular ve sıralar doluydu bende acile gittim orada bakmada sancın yoksa diye bende hayırlısı nasip dedim ve eve gittim akşam üstü ise üzüntülü bir haber aldım dayım vefat etmişti hemen annemin yanına gittim annem çok ağlıyordu onu öyle görünce dayanamadım çok üzüldüm herneyse annem acilen denizleye gitti ben kaldım ortada hastanede yanında kim kalkacaktı çocuğuma kaynanam bakacaktı herneyse baya üzüldüm sonra hafif hafif sancım vardı ama ayak ağrısı derler onun gibi dedim herhalde gece doğrurum sancı normaldi sıkılamadı ve 7 haziran Pazar günü bir acile gidiyim ne olur ne olmaz dedim ve saat öğle 1 buçuk gibi eşimin abisiyle gittim eşim çalıştığı için gittim ve açıklığa baktı 3-4 cm dedi ve yatışımı yaptılar ben çok heyecanlandım sancım yoktu çünkü ilk doğumumda suni sancı vermişlerdi sancım yoktu 17 saat sonra Doğum yapmıştım ve ölmüştüm sancıdan herneyse nstye bağladı hiç sancı yok suni sancı verecez dediler ve başladım korkmaya verdiler allahtan 3 saat içinde hızlıca açılmam oldu ve sancıyı çok hissetmedim hemen doğuma aldılar sancı geldikçe ıkın dediler ıkınamadım öldüm ebeler ıkın bebek darda kalacak dediler yapamadım karnıma bastırdılar en sonunda doğdu ve rahatladım derken bebeğin eşini çıkarırken ebe kordon koptu eş içerde kaldı ebe telaş yaptı bağırdı doktora bende hem yorgunluktan hemdekorkudan bayılmışım o an bi ayıldım doktor ebe. Karnıma bastırıyor tam 20 dk uğraşmışlar sonra şekerim yükseldi tansiyonum düşmüş sonunda ebe dikişimi yaptı ve dışarı çıkardı eşim kapıda bekliyordu moreli bozuk annem aramış eşime bebeğin ismini dayımın ismini koymamızı istemiş eşimde istememiş ozmn beni silin demiş ben bunu duyunca daha çok üzüldüm daha çok şekerim yükseldi tansiyon düştü kötüleştim üzüldüm ağladım annem beni aradı bebeğin ismini dayının ismini koy diye baskı yaptılar eşim istemedi bende istemedim annem küstü kırıldı ben çok üzüldüm sütüm başta geldi hemen bebeğim emdi sonra sütüm üzüntüden stresten kesildi bebeğim çok ağladı mama verdik 2 gün kaldım hastanede tansiyonum şekerim düzelmediği için şükür düzeldi ve evime geldim kaynanam geldi kalıyor diğer oğlum huysuzlanıyor sürekli ağlıyor kayınbabam denen gıcık adam evimize gidelim diye karısına baskı yapıyor kadın ortada kaldı eşim çalışıyor izin vermediler bende sürekli ağlıyorum annem bana benim için değeri kalmadı diyor eşim için doğru düzgün arayıp sormuyor bebeğim iyi ama sürekli kusuyor derken öyle hanımlar işte bu arada bebeğim ultrason da 3450 gram çıkıyordu ve 4350 gram ve 55 cm doğdu adınıda barış yağız koyduk benim için bol bol dua edin hakkınızı helal edin çok uzun oldu ama içimide dökecek kimsem yoktu