Monnarosaa pazar günü Sol kolumda bi ağrı vardı sonra koltuk altımda şişlik olduğunu farkettim kolumu çok yorunca ağrı artıyor. Doktorum kontrol et geçmezse gc yönlendiririz dedi. Başından böyle bir durum geçen var mı? Doktor ne dedi?
Kaderag Benim hamileliğimin başında vardı ama hiç doktora sormadım agrıyordu ele gelen şişlik vardı irice ama geçti