Bu sabah 07.30 da eşim işe gitmek için tam kapıdan çıktı. Ben de tuvalete girdim idrarımı yapmak için . Bi baktım bi kaç damla kan geldi. İlk gebeliğim ve aşırı panik biriyimdir . Elim ayağıma dolaştı kanı görünce . Hemen bebeğe bişey olduğunu düşündüm . Tam o ara eşim aradı kapıyı arkadan kitleseydin diyecekmiş ben fırsat vermeden hemen geri dön kanamam var dedim. Apat topar ağlayarak acile gittik. Çatı muayenesinde 1 cm açıklık olduğu söylendi nst de sancı çıkmadı. Açılma olduğunda kanama olabilir bu normal denildi ve eve geri geldik. Şimdi bekliyorum ne zaman gelecek bizim prenses 👸😊 inşallah sağlıkla gelir çokta bekletmez 🙏 Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun hayırlı , sağlıklı doğum nasip etsin . Hem çok güzel hem çok stresli bir süreç . Evlat isteyenlere de nasip etsin inşallah .💗