sebato Kızlar 35+5 teyiz çok şükür Allaha🙏Geceleri bebeğin karındaki hareketlerinden uyuyamayanlar ve sürekli tuvalete gidip gelmekten uyuyamayanlar varmı
derya39ege sebato Yine biz gececiler başladık 😀 37+5 im canım bende 1 hafta 10 gündür sabaha kadar uyuyamiyorum hiç aynı durumdayım. Ilk başlar uyumaya çalışıyodum artık zorlamıyorum bile. 6 7 gibi yatıyorum öğlene kadar uyuyorum. İşe gidiyosan daha zor tabi.
Dserin1 sebato 29 hafta ama böyleyim .. zorla uyumak için her yolu deniyorum çok vuruyo vajinama doğru aşağı yani ve kasılmalar oluyo haftaya kontrole gdicem bunları doktora söylemeli miyim Kasılma gibi sağ tarafta sertleşme gibi sanki içerde lego oynuyo çıngırak sallıyo 😂 napıyosa acıtıyo her hafta farklı hareketler..
Sevendays O ben iste 38 haftaya girdik 2 gundur hepten uyumak zor olmaya başladı elli kere wc cikmak ayri minnoslarimiz saolsun
Sonay38 sebato kıymetini bilin o günlerinizin 🥰😇 14 gün oldu doğum yapalı( hala burada geziyorum😁) çok özledim hatta kızım 1 haftalıkken oturup ben hamileliğimi özledim diye ağlamıştım 🥴
Butterfly1720 Gündüzde hareketli ama gece maşallah durduğu yerde durmuyor benim kız birazda agresif galiba dün kontrolde doktorum allah yardımcın olsun dedi ultrasonla dokunduğu gibi başlıyor tepiklemeye ölçüm almak için kırk takla attı adamcağız 🙄