Betuloz Tansiyonum çok oynak bir aşağı düşüyor bir yukarı çıkıyor 28+5 haftalık bebeğim holter takıldı bugün 15 leri gördü tansiyonum erken doğumdan korkuyorum benim gibi olan var mı?
Eliftmzkrkmz Betuloz çok çok dikkat edin. Bi tanıdığında yüksekti baya 26 haftada doğm yapmak zorunda kaldı. Yüksek tansiyon hiç iyi değil çok dikkat lazım. Geçmş olsun 🤲🏼
kustuyu95 Betuloz benimki de yüksek malesef neden yukseliyo onuda anlamadim insllah düzene biner cok geçmiş olsun
Eliftmzkrkmz Betuloz yoğun bakımdaydı normal olarak. Normal doğum günü haziran 20. Ogüne kdar durcak duruma göre cıkartcaklar. 980 gr doğmuştu şuan 2500 gr. Doktor baya azimli çıktı çok iyi toparladı demiş maşallah 🤲🏼