Deri ben hsg cektım bıcornıs kesın tanı kondu ama bılmıyorum hamılelık basından berı progestan kullanıyorum dusuk olmasın die ama genede korkuyorum dusuk ve erken dogum rıskım hep olucak sanırım rabbım hepımıze yardımcı olsun ne zormus ya hamıle kalmak ıcın 1 yıl bekledim şimdide bısey olucak die korkuyom ınsallah saglıcakla kucagımıza alırız